Polona Dakič

Vodja razvoja kategorije & vodja razvoja blagovne znamke na prodajnem mestu, Atlantic Grupa

Zaključujem doktorski študij na Fakulteti za Management (UP), kjer raziskujem možnosti meritev marketinško-prodajnih aktivnosti na prodajnem mestu. Dodiplomski in podiplomski študij trženja sem opravila na Ekonomski fakulteti (UL), študirala pa sem tudi v tujini na EDHEC Business School, v Franciji.

Zaposlena sem v Atlantic Grupi d.d., v strateško-poslovni enoti delikatesnih namazov (Argeta). Sprva sem bila vodja blagovne znamke na prodajnem mestu, sedaj pa opravljam funkcijo vodje razvoja kategorije.

Moje delo je osredotočeno predvsem na razvoj novih kategorij in izdelkov. Pred tem sem bila zaposlena v marketinškem oddelku trgovskega podjetja Hofer d.o.o. ter v oglaševalski agenciji Saatchi & Saatchi (član Publicis Groupe Adriatic). Leta 2018 sem bila izbrana v programu »Publicis One You-Xplore Global Exchange Program« in odšla na delo v Chicago. Gre za program kjer mladi dobijo možnost dela za krajše časovno obdobje v tujini, znotraj globalnih podružnic skupine Publicis Groupe. Študij ekonomije in managementa ter delo v gospodarstvu me je zaznamovalo v smeri neprestane želje po pridobivanju novega znanja s področij podjetništva, inovacij, managementa in marketinga. Ker sem po duši precej kreativna me inovacije in zadnji trendi vedno zanimajo.

Obožujem psihologijo, poleg tega pa me fascinirajo možgani in njihovo delovanje ter odzivi na različne dražljaje in situacije. Ena izmed smeri, ki me v zadnjih letih bolj zanima je psihologija vodenja. Predvsem to kaj imajo skupnega uspešni vodje, na kakšen način delajo z zaposlenimi in kakšne so njihove vrednote.

 

Od mentoriranca pričakujem željo po odkrivanju novih stvari, vedoželjnost in zagnanost. Poleg tega cenim, da so ljudje pripravljeni delati na sebi ter raziskovati področja kjer se želijo izboljšati in nadgraditi. Menim, da je pomembno zavedanje, da prave poti niso vedno enostavne, so pa vredne vsakega koraka.

Polona	Dakič